Ry Hallerne

Du er her: Hjem > Seneste nyheder > Nyhedsarkiv > Nyhedsarkiv 2008

Nyhedsarkiv 2008


29.10.2008
Ry Hallernes Café inviterer til "spis-sammen-aftener".

Efter endt ombygning af køkken og modernisering af caféområdet i Ry Hallerne er vi nu klar med et nyt tiltag for at styrke det sociale liv i vores klubber/foreninger.

Derfor har vi inviteret bestyrelserne fra vores foreninger til en sammenkomst for sammen med dem at planlægge fremtidige "spis-sammen-aftener" for de enkelte hold eller forældre i klubben/foreningen..

Vi håber, at foreningerne/klubberne tager godt imod idéen og sender nogle repræsentanter til den første sammenkomst torsdag 13. november kl. 18.00.

Denne aften vil caféleder Mona Eyde præsentere sit oplæg til "hygge/spis-sammen aftener" og samtidig byde på et sundt måltid mad.

Se invitation til foreningerne


27.10.2008
Sofa/hyggehjørne i Caféen.

Der er nu indrettet en hygge/sofagruppe bagerst i cafeen, hvor det er blødt og lækkert at sidde og snakke lidt før eller efter træning.

Der er ligeledes en mulighed for at låne et spil kort, skak eller andet. Vi håber det vil blive godt modtaget og hører gerne, hvis der er specifikke spil man ønsker på hylderne.

 


 

17.09.2008
Ry Hallernes Café holder "åbent hus".

Efter endt ombygning af køkken og café er vi nu klar til at vise de nye omgivelser frem for vore brugere/foreninger.

Derfor holder vi  åbent hus med rigtig gode tilbud i hverdagene fra torsdag 18/9 til onsdag 24/9.

Senere vil vi i samarbejde med vore foreninger forsøge at lave nogle fælles spiseaftener, hvor medlemmerne kan få noget godt at spise og en hyggelig aften.

Kig forbi - få evt. en kop god kaffe - og vær med til at styrke caféen som det sociale omdrejningspunkt for alle brugere i Ry Hallerne.

Se pressemeddelelse



24.08.2008
Forenings- og haludvikling i Ry.

I samarbejde med Ry Badmintonklub og DGI Østjylland indbyder den selvejende institution S/I Ry Hallerne vores brugere og de lokale idrætsledere til et spændende møde:

Den fremtidige forenings- og haludvikling i Ry

Mødet finder sted i Ry Hallernes mødelokale tirsdag 30. september 2008 kl. 19.00 - 22.00.

Se indbydelsen til mødet



22.08.2008
INOX støtter sporten i Ry Hallerne.

Den lokale stålvirksomhed INOX A/S har via et sponsorat til Ry Hallerne støttet anskaffelse af ny scoretavle til hal B.

Betjeningen af scoretavlerne i hal A og B er nu fuldstændig ens og kan ydermere afvikles trådløst til glæde for de mange frivillige, som passer scoretavlerne - især ved håndboldkampe.

Se pressemeddelelse



15.08.2008
Nyt køkken/café i Ry Hallerne.

I sommerferien har køkkenet og caféen været udsat for en gennemgribende renovering, således at det nu fremtræder i nyt og præsentabelt design.

Der er bl.a. foretaget anskaffelse af ny ovn og nye kølemontre.

Desuden er ekspeditionsområdet udvidet betragteligt og medarbejderne i caféen har fået forbedret sine arbejdsbetingelser betydeligt.

Med den nye café og det nye køkken har vi fået nogle rammer, der gør, at vi står bedre rustet til fremtidens udfordringer vedrørende sund mad i idrætshallerne.


 

02.08.2008
Nye oversigter med de faste ugentlige bookinger.

Oversigterne med de faste ugentlige bookinger i Ry Hallernes lokaler er nu klar. Oversigterne viser de faste ugentlige timer i de forskellige lokaler i perioden 15. august 2008 - 15. april 2009.

Se timeplanerne.


01.08.2008
Nyt bookingsystem vedrørende brug af idrætshaller o.l. i Skanderborg Kommune.

Skanderborg Kommune har taget et web-baseret bookingsystem i brug her efter sommerferien. Her er det muligt at se samtlige bookinger/reservationer på bl.a. Ry Hallernes lokaler. Det er desuden muligt at sende forespørgsler på evt. brug af ledige tider i lokalerne.

Se kommunens nye web-booking system.


28.03.2008
Ny bestyrelse valgt på repræsentantskabsmødet.

Efter repræsentantskabsmødet ser den nye bestyrelse således ud:

Kim Eriksen (formand)
Peter F. Lauridsen (næstformand)
Henning Jeppesen (økonomiansvarlig)
Claus Poulsen (menigt medlem)
Svend L. Christensen (menigt medlem)

Se yderligere information fra repræsentantskabsmødet.


« forrige  |   top  |   næste »

Powered by CMSimple | Template by CMSimple | Login